UN LLOC EN EL MÓN: LES MARQUES DE PAÍS

Teresa Navarro

5a edició (2011): Un lloc en el Món: les Marques de País

Quins conceptes, atributs o imatges s’associen a un país, una ciutat, un indret? Com influeixen aquests conceptes sobre la decisió de viatjar-hi, de comprar un producte que s’hi ha fabricat o d’abordar una persona que n’és originària?

Construir una marca de país requereix un procés curós en el que cal involucrar els ciutadans, les empreses i les institucions i, alhora, observar atentament les percepcions dels que el visiten o en consumeixen els productes.

El cinquè Fòrum FemCAT va donar un exemple exitós de gestió de la marca de país i va fer una proposta de valors nuclears per a la marca Catalunya. El Fòrum va comptar amb ponents com Ariane Derks, Directora del Lan der Ideen Management GmbH; Josep Maria Oroval i Marta Conejos, del centre de la Marca d’ESADE, i del Molt Honorable Artur Mas, President de la Generalitat de Catalunya.

  • Ariane Derks: “Els resultats d’un projecte de mara d’un país son molt difícils de mesurar. S’ha de tenir ben clar d’entrada què es vol fer i ser constants.”
  • Carles Sumarroca: “Una marca de país no pot funcionar si els valors als que apel·la no són compartits i es reforcen de manera consistent en el temps.”
  • Josep Maria Oroval: “Catalunya, entorn privilegiat per al talent.”
  • Artur Mas: “Treballant per la marca Catalunya, FemCAT la torna a encertar.”



Amb el patrocini de:


MÉS INFORMACIÓ

Recursos

Modificar cookies